Du regniga onsdag

Har inget roligt att komma med ikväll angående innebandyn, träningen blev inställd pga sjukdom. Måste bero på regnet & att folk inte klär sig så bra, jag håller också på att börja nysa och ha mig, kan hända att jag också hör till kategorin "folk som ej klär sig så bra" Imorgon åker ugsen på (som jag hämtade ut idag) och en mysig kofta, en hösttröja skulle man kunna kalla den. Det blir mys.
 
Förutom att jag hängt på skolan hela dagen så har jag dessutom hunnit med en fikastund med dessa brudar:
 
Matilda från Gottland, Linda från Västerås, Jessica från Sthlm, Malin från Umeå & Emma från Uppsala.
Bra blandning med folk från olika håll av vårt avlånga land.
 
Njuter fortfarande av bortasegern mot Frölunda igår, nu har det nog släppt. Fler vinster, tack ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0