Tabata

Följde med Johanna, eller jag fick med henne eller ja vi for tillsammans idag till friskvårds för att träna Tabata/intervall. "Tabata intervaller är korta maximalintensiva 20 sekudersintervaller som följs av 10 sekunders vila. Intervallerna upprepas 8 gånger och ger en total träningstid på 4 minuter" Sen kör man ju några sådana övningar. Helt galet jobbigt men det var också skoj. Då har man fått testa på det. Kan hända att det blir en "En gång & aldrig mer" men vi får se. Ja, just ja, var extra jobbigt att träna just idag för att jag hade lite svårt att koncentrera mig när en snygg kille tränar 1 meter bredvid mig. Tappade fokus lite då & då. Har nämnt honom förr, när vi hade en föreläsning med honom. Nämligen Johan Backlund!! Het, svar ja.

Fredag imorgon. Åh, välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0