Onsdag.

3/5 jobb dagar gjorda. Har inte riktigt vant mig än vid att jobba dag hela tiden. På badhuset blev det mycket kväll, vilket också innebar många långa sovmornar. Nu ringer väckaren 05.40 varje vardag. Men det lär vända när jag fått in mina rutiner.

Så, idag är det onsdag. I måndags sov jag näst intill hela kvällen, sjukt trött. Tisdagen spenderades med Carro. Hon är så fin nu alltså. Men förstår att hon börjar vara lite less, men inte många veckor kvar, kan snart börja räkna dagar till och med!! (Till den beräknade dagen åtminstonde) Ikväll har jag först kört ett svettigt kort men intensivt spinningpass med Rebb på 360, åkt inlines hem och nästan dött under färden upp för jobbiga backen. Har sedan hängt i soffan min med Forsling, lika trevligt varje gång!
Alla fina FL-flickor samlade runt köksbordet i Byske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0