Någon nytta gjord.

Nu börjar träningsvärken krypa fram. Men det innebär ju att jag faktiskt gjort något på gymmet. Bortsett från att ha kört kondition har jag inriktat mig mest på magen och armarna, och det känns kan jag lova. Har bokat in en tid för att få träningsrådgivning på 360. Ska se till att få ett träningsprogram som gör att det hänt något till sommarn. Sen är det ju givetvis upp till mig själv att se till att gå och träna.



Köp kort och träna med mig! ( Det funkar att träna själv, men det är inte så kul)

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men kära Sanna. På fotbollsträningar är man aldrig ensam. Puss och kram.

(PS jag tror inte du törs?!)

2012-03-15 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0