Jonas dag.

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, tror jag är kär i Jimmie Ericsson. Han är bäst"
Blir 10 gånger roligare att fara på arenen imorgon kväll och se semifinal 3 nu när det står 1-1 i matcher.
Idag är det den 29 mars. Min minsta lillebror Jonas fyller hela 15 år!? Nu kan vi börja stoppa tiden, jag är ju 8 år äldre än den pajken och jag minns tydligt den dagen jag fyllde 15. Körde moppe för första gången och det var nog det coolaste jag gjort. Lillebror byter istället ut moppen till en hemma byggd Epa, tur för han att dom nyss sänkt ålder från 16 till 15. GRATTIS JONAS! Tack för smörgåstårta och gräddtårta till frukost ;)
Jag är förövrigt ledig idag, är i Byske men tänkte snart ta mig till stan, dels för att dra på 360 och träna mitt nya träningsupplägg, men eftersom att jag var så duktig igår och ska dessutom träna FOTBOLL ikväll så sparar jag 360-passet till imorgon innan jobbet. Bara för att jag ska orka sparka på bollen, finns en risk att jag inte gör det annars.
Min snälla, söta, omtänksamma och ytterst lite bråkiga lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0