Finns bara seger på fredag...

...Sen om jag menar våran innebandymatch eller AIKs bortamatch mot Modo, är ju också en bra fråga. Jag hoppas och tror på båda. Åt kvällens hockeymatch säger jag bara ånej.
Jepp, har tagit mig till 360 två dagar i rad nu, djääz. Ska dit imorgon med sen får det vara nog för denna vecka.
Tog 21.50 bussen till stan ikväll, vilket innebar att jag kom innanför dörren min ungefär kl 22.30, det vill säga när halva BB avsnittet gått. Och eftersom att jag vill se hela programmet så måste jag nu sitta upp till efter 00.00 då avsnittet lagts upp på bigbrother.se. Men det gör som inget, jag hinner stöka bort lite, göra kvällfika och duscha, sen efter avsnittet så hinner jag sova dom timmar jag behöver för att inte vara dödstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0