En sådan var länge sen.

1. Hur gammal är du om fem år?
22 + 5 = 27 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Fredde på jobbet!

3. Hur lång är du?
Bara 164 cm, kunde gärna fått bli 5 cm längre

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Whats your number

5. Vem ringde du senast?
Johanna B, typ 5 gånger men hon svara aldrig och hon har ej ringt tillbaka. Vad ska det betyda?

6.Vem ringde dig senast?
Rebban

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
Hej! Det hade verkligen varit jätte trevligt men jag ska jobba på lördagkväll så jag kan inte vara me. Jag är säker på att det kommer att bli en superfest som jag sedan kommer att gräma mig över sen :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Öh, beror helt och hållet på vem jag ska ringa/smsa till och vilket humör jag är på.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom heter Leif Pettersson & Monica Häll men dom är gifta :) thihi

10. När såg du senast din mamma?
För typ 8 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du i dag?
10.00

13. Vilken är din favoritlåt?
Det är alltid olika just nu är det "tröjan du hatar"

14. Vilken är din favoritplats?
Svårt

15. Vilken plats föredrar du minst?
Svårt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis bor jag i en fin villa någonstans i Sverige, har bildat familj och har ett jobb där jag trivs.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monster under sängen, brukade hoppa till sängen så att ingen skulle kunna ta tag i mitt ben

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Några brudar från laget

19. Hur stor är din säng?
1,80. Naajs

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, väldigt behändig

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor, så underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken, använder endast en själv!

23. Hur många landskap har du bott i?
Två! Eller har dom landskap i Norge?

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå och Bodö.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, det är skönt

26. Är du social?
Kan jag väl tycka att jag är!

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich & Magnum, mandel.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake & den tradionella kladdkakan.

29. Tycker du om kinamat?
Jaao.

30. Tycker du om kaffe?
Hate it

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk, Oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Jepp, höger!

33. Kan du spela poker?
Bara chicago & det är ju låtsaspoker med poäng!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jadå

35. Är du en beroendemänniska?
Nääähe

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner, men vet två byskebor som gör det.

37. Vill du ha barn?
Självklart!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Typ inte, okej engelska, men jag är inte köng.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jo med Peter Brännström. (Johannas far)

Havet eller en bassäng?
Havet, men hatar saltvatten och jobbar på en simhall så borde kanske säga bassäng, men finns inget härligare än att befinna sig ute på havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, fest, resor

42. Äger du dyrbara smycken?
Tveksamt,

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Big brother & top model, det enda jag ser på tv:en typ.

44. Kan du rulla med tungan?
Hur?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, vet ej.

46. Sover du med gosedjur?
Nej för fan.

47. Vad har du för ringsignal?
Gubben i lådan, som jag haft allt för länge nu.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nja, eller kanske finns något plagg längst in i förrådet hos morfars

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ser inget rött i mitt sovrum.

50. Flirtar du mycket?
Nej, är inte så bra på sånt, någon som vill lära mig?

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har varit med en gång då det gjorts men jag är inte hundra på att jag skulle göra rätt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, det har jag ej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Dyngkåt och hur helig som helst

54. Läser du dagstidningen?
Bara dom gånger jag sover hemma i Byske, men funderar på att skaffa papperstidningen igen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Kanske med överkroppen någon gång då och då

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
92,4 Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad jag skulle handla idag på ica torget

59. När var du i kyrkan senast?
Oj, det var inte igår, kan inte minnas.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Det var nog idrotts-Eva eller HK-Camilla

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Gick ju friluftsliv på gymnasiet och då var vi och vandrade i Ammarnäs. Sov 3 nätter i tält

62. Vad hatar du?
Just nu? Att jag inte är trött, börjar bli långtråkigt 

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ulrik Munther - Soldiers

64. Har du varit med i tidningen?
Norran & badmästartidningen, de ni

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Massa mackor med bara sylt på i Norge

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Nästa sommar? alltså om 1 år och några månader. Det har jag ingen aning om. Lever livet ialf.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Svart

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Snygga killar som ej vet om det, killar med allt för bra självförtroende gör mig spyfärdig

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma eller en vän

70. Har du någon piercing?
Nej

71. Din största vinst?
Önskar att det vore 10 miljoner, men det är nog en laptop

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook.com, blogg.se, lagsidan.se/rif, bloglovin.com, hotmail.com

75. Ångrar du någonting du gjort?
Inte något jag kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0