8:e mars

Jag är tröttare än tröttast. Ställde klockan på 08.15 imorse för att hinna göra mitt extra jobb som jag förskjutit en vecka, pga fjällenresan osv. Så denna vecka blev det dubbelt så mycket jobb. Hann klart det innan det var dags att lifta med mor & far till staden. Klockan 11.30 satt jag på tekniska kontoret för att ha ett informationsmöte för testresenärer. Jag är nu alltså en testresenär. Får åka gratis buss inom hela västerbottenslän i 30 dagar. Givetvis ska det ju fyllas i en massa enkäter sen, men det tycker jag är värt. Färdas ju en hel del mellan Byske och Skellefteå och även mellan Sunnanå & centrum. Sedan hann jag även med att träffa bästa Malin & Carro. Lunchade och hade det trevligt på Waynes. Sen har jag befunnit mig på Byske badhus från 14-21.30. 



Nu sömn, sovmorgon väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0