Tisdagen den 5:e juni.

Idag är det den 5 juni & bebisen i den där magen på bilden ovanför skulle komma ut till världen idag men han har inte dykt upp än. Jag vet att Carro inte gillar det här. Men jag tror att han kommer den 14 juni, det vill säga..på min födelsedag :) Men för hennes skull så hoppas jag att den kommer lite tidigare!
Annars idag så har vi endast jobbat till kl 12 & imorgon är vi lediga. Gillar röda dagar, vilket det är imorgon på Sveriges nationaldag. Fick en "träna gratis i en vecka lapp" av Tina, så igår, idag, imorgon och på torsdag så utför jag min träning på friskvårds. Idag ska jag & Johanna köra boxercise. (Fy fan?)
Imorgon ska jag ta en skön sovmorgon, jobba lite med mitt extra jobb, göra några ärenden på stan inför bröllopslägret till helgen, träna & sedan göra något på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Carro

JAA, vi får hoppas att han kommer innan 14 juni, och framförallt inte efter!! ;) PUUSSS

2012-06-05 @ 20:31:12
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0