Uppsala, here we come.


Utresa: lö 25 feb 2012  
     
  10:50 - 12:00 Skellefteå, SkellefteaStockholm, Arlanda (Terminal 4)  
  SK1013

       
         
         
  Hemresa: ti 28 feb 2012  
     
  08:05 - 09:15 Stockholm, Arlanda (Terminal 4) - Skellefteå, Skelleftea  
  SK1012

Passagerare

 
       
  Sanna Häll-pettersson Vuxen
 
  Jonna Häll-pettersson Vuxen


Sista helgen i Februari åker jag & syrran min till mormor i Uppsala. Givetvis far vi mest dit för att hälsa på mormor men vi ska också se innebandy. Min första superliga match. Det vill säga, högsta serien i Sverige på herrsidan, för er som har noll koll ;) Storvreta - Umeå city på fyrishov. Kommer blir grymt kul.

Idag är det torsdag och jag är som sagt ledig. Skippade passet på 360 för att inte riskera att bli sjuk. Ni kan kalla mig lat eller smart. Så har tagit mig en sovmorgon och håller just nu på att tvätta/städa undan lite saker och ting. Hade planerat att åka skridskor med flickorna idag, men trots det vackra vädret så är det inte alls skönt att vara ute. Allt för många minus grader för att sätta på sig skrillorna. Vi får skjuta på det än en gång. Men det ska blir av, det ska bli av. Ska snart ut och göra några ärenden medans jag fortfarande har mammas bil stående på parkeringen. Ikväll har jag bokat bord på Stengården i Byske. Ska dit med paret Lundsten/Lindgren. Ikväll så finns det bara ett AIK, Skellefteå AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0