Fredagsfest

Åh, vad jag älskar att vakna upp lite så där halv sliten och inse att det bara är lördag. Fredagar är ju tametusan en kanon bra dag att festa på, vill bara att alla andra ska inse det också! Märks ju faktiskt på krogen att folket hellre går ut på lördagar. Födelsedagsfest för glädjespridaren Stina & utgång på allstar/Calles. Kanske enda festen som jag glömt bort att dricka på (under 2 timmar) eftersom att jag hade full koncentration på att spela spel!! Sämst & segast var jag ändå ;) Hahaa, eller jag imponerade faktiskt på andra rundan ;)
+ Hanna, Pempan, Cicci & några grabbar. Kan hända att dom fångades på bild med min kamera som fortfarande ligger kvar hos Stina. Kan hända att dom dyker upp imorgon. Hockey i form av Sverige - Ryssland & Melodifestivalen är vad som står på schemat ikväll. Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0