American Pie - Reunion



Jag & Dallan var på bio igår & såg American Pie - Reunion. Sjukt rolig film. Kan starkt rekommendera att se den. Älskar att det är samma skådespelare nu som då.

Annars så jobbar jag & sliter. Jobbade heltid förra veckan och även denna, + att jag jobbar extra mycket med mitt extra jobb. Är inte såå social nu känner jag. Men ska vara med goa vänner på fredag - Megafonenfesten och på lördag blir det fest med massa innebandyfolk, kan bara sluta bra. På söndag åker jag till Arlanda och sen vidare till Uppsala för att spendera några dagar hos mormor. Rehab skulle jag vilja säga. Kommer att vara välbehövligt. Men känns lite tragiskt att befinna sig i Uppsala på valborgs för i den staden är det då fest, fest och åter fest. Skyller på syrran som ej fyllt 18 än ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0