The best


Blev en hejdå- middag på Allstar i afton. Erika åker hem till Sthlm, Sara till Falun, Andreas till Falköping & Malin som agerar fotograf åker hem till Göteborg. Dom borde sitta på flyget/tåget snart. Tråkigt men sant, å andra sidan ses vi om tre veckor igen.

Å då var fredagen här igen. Alltid lika skööönt. Ska på fest ikväll, dock ingen alkohol för Sanna eftersom att hon jobbar imorgon och tar mig bara till Byske med bil. Men Krille har blivit statsbo så det kändes givet att dra dit på inflyttningsfest. Blir nog trevligt!

Jobb imorgon ja. Å vet ni vad. Har fått ett vikariat på 3 månader på Byske badhus!!! 21 fasta timmar i veckan. Allt känns så jävla bra nu alltså. Har inte mått så här bra på kanske 4 år? Har inget att oro mig för och jag går för det mesta runt med ett leende på läpparna för att jag hela tiden umgås med så fina människor. Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis ! =)

2011-09-02 @ 23:46:54
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0