Söndag

Har legat i sängen till 13.30 idag, MEN sen har jag, tro det eller ej, gått broarna runt med sötaste Lisa. Hade en hel del tid att ta igen. Fick mig sammanlagt en 2 timmars uppfriskande promenad. Oerhört skönt. Nu skulle jag kunna återvända till sängen.

Gårkvällen blev superdupertrevlig. Extra trevligt blir det ju faktiskt när det är lite blandat med folk som man inte känner och känner. Tack samtliga för en minnesvärd kväll utan ett endaste kort taget.

Ska hänga i syrrans soffa ett tag till nu, sen tar jag en buss till Byske. Idol och en film är vad som står på kvällens schema. Älskade söndagar.



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha jaa jag vet... :P

2011-09-18 @ 20:55:44
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0