5 September

Praktik, åh ja. Gör praktik på parken i Byske. Där jag brukar jobba varje sommar, svar ja. Känns hyffsat drygt. Men tur att jag får "arbeta" med trevligt folk, det gör att dagarna inte blir allt för långa. Just denna måndag har varit lite så där halvlång men det har en orsak. För det första är det måndag & för det andra,  Parken 07- 16 & badhuset 16-22. Har kört dubbelpass idag. Tur att det bara blev en dag denna vecka. För det känns i huvudet. Råkade till exempel boka tre bio biljetter till ikväll när jag egentligen skulle boka dom till imorgon. Köpte dom till och med. Bra gjort. Tack väldens bästa Johanna som körde hela vägen till Byske och tillbaka till Skell för at hämta mitt kontokort och sen dra till bion för att fixa det. Slapp med andra ord slänga 315 kr i sjön. Men aja, jägarna 2 imorgon då.
Jag & Jonas sitter vid var sin dator och chillar för tillfället. Vi är dom ända som är hemma i detta hus. Mamma Monica är i Grekland eller om hon har kommit till Uppsala (vet inte riktigt), Pappa leif är i Norrköping, Lillebror Magnus är i Lettland och Lillasyster Jonna är i Skell. Då vet ni. Sängen snart! Puss
Har lagt om plattor på Byskeskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0