HEJA

Nu är det snart dags för första teckningen mellan Skellefteå IBK - Spöland/Vännäs. Svårt att veta vilket lag jag håller på, det bästa såklart. Kom igen nu flickor. Ge järnet, jobba för varandra, tro på er själva och framförallt..ha kul på plan! :)


Morbror Janne har köpt en nya och betydligt större tv till mormor som födelsedagspresent så dom håller på att installera den. Mamma, Jonna & Jonas for till Gränby centrum för att shoppa( Jag avstod denna gång, av ekonomiska skäl såklart) Pappa & Magnus är i Norrköping och jobbar. Själv sitter jag framför datorn och verkligen försöker plugga. Vill inte skjuta upp allt in i sista minuten som jag alltid annars gör. PLUGGA SANNA PLUGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0