OYEAH

Det blev inget guld för Sverige som jag antar att alla vet. Ska jag vara ärlig så somnade jag när Finland tog ledningen med 3-1. Och jag kände ingen ångest när jag läste i norran att Sverige förlorat med hela 6-1. Inte helt okej siffror i en VM-final.

Har betat av 11 jobbtimmar nu, 2 kvar. Veckan kommer att se likadan ut nästa vecka också. Kommer att vara tungt under tiden men å andra sidan kommer det att kännas värt när jag får lönen.

Fick veta en oerhört härlig grej idag. Har gått från timlön till månadslön på parken, vilket innebär att jag får semester 2 dagar per månad. Och jag jobbar exakt 3 månader = 6 dagars betald semester!!!! :) Kanske inte låter så mycket men i mina ögon som aldrig varit ledig på sommaren så är detta bara för bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer du till staden?? jag har jävligt långtråkigt, ingen att umgås med buhu..

ps. din cykel står fortfarande ute vid porten, har glömt ställa in den hela tiden hahahahah puss

2011-05-16 @ 20:45:57
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0