Min lägenhet

Passade på att ta några kort på lägenheten när jag har systemkameran. Dels för att det är kul att ha kort på den, men mest handlar det om uthyrningen. Tar kort så att jag ska kunna se att lägenheten och dess innehåll ser ut som jag lämnat det när jag flyttar tillbaka. Kan ju passa på att visa hur jag har det:

Hall 1



Hall 2



Datahörna



Vardagsrum



Gungstolshörna



Gulligt litet bord



Kök



Tar bara från ena hållet för att jag har en massaaaaa disk.

Sovrum 1



Sovrum 2



Toan tänker jag dock inte visa för den är så jävla ful.

Snart ska jag försöka spara pengar i sinne, för jag har redan gjort en inköpslista:

Fönsterbräda
Nya hyllor i garderoberna
Tv- bänk med vitrinskåp
60-tums TV
Sänglampor
Diskmaskin
Nya innedörrar
Vit bokhylla från IKEA
Massa ramar med kort på nära & kära
Limegrön matta
Vardagsrumsbord
osv


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0