Lunch

Är hemma på lunch. Har som lagt upp ett strategi. Big Brother är ju varje vardag mellan klockan 22-23. Men nu när jag jobbar dubbelt så känner jag att vara vaken till 23 blir lite för länge. Måste få min sömn för att orka. Så jag ser till andra pausen, ungefär till 22.30. Och sen när jag är hem på lunch så ser jag klart den sista halvtimmen, som blir ungefär 20 min för att jag ser på internet utan reklam. Fan vad smart jag är!!

Ikväll blir det nog bio, om jag hinner. Ska se Pirates of the caribbean 4 - On stranger tides. Bokade biljetter för någon vecka sen & det var före jag tackat ja till jobb på badhuset. Så det återstår att se om jag kommer att hinna till stan till 21.00 eller ej. Hoppas gör jag såklart!

Livsnjutare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0