What's the point





Tre snodda bilder från Carro. Bilder från kvällen såklart. Johanna ska få skicka över alla bilder från hennes kamera också! Har ju redan nämnt det mesta från gårkvällen i mitt nattinlägg. Brukar ofta skriva någon rad så där på natten när jag kommer hem för att fördriva tid, vill ej riskera att bli bakis för att jag gått och lagt mig full. Sen så duschar jag ALLTID när jag kommit hem från krogen. Man luktar oftast inte så gott. Dessutom är det underbart skönt att vakna utan smink och värsta morgonfrillan för att man haft så mycket produkter i håret. Ett tips till alla, kan lova att det är värt det, alla gånger.

Som sagt, denna söndág har handlat om sport. Har suttit på rumpan och glott på innebandy i cirkus 5 timmar. Gamla stan vann mot Kiruna på hemmaplan med 8-4. Nu behövs bara en vinst eller förlust med mindre än 4 mål på bortaplan så är dom klara för div.1 till nästa säsong. Det vill säga samma serie som IBK. Kan ju bli grymt spännande.

IBK herrarna åkte däremot på spö av Pitelaget Wibax. Men resultat tycker jag vart rättvist. 4-7.

Sen så kommer vi ju till det bästa. Jag, rebb & Dave satt bänkade i soffan för att se semifinal 4 mellan Luleå - AIK. Behöver ju inte berätta om matchen för jag antar att det flesta vet hur den utspelade sig. 2-2 i matcher. Viktigt. Nu får dom se till att vinna på hemmaplan på tisdag, då har AIK en stor fördel på torsdag för då är det Luleå som har pressen på sina axlar. HOPPAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0