På återseende

Har haft en riktigt slappar dag, det låtar kanske som att jag suttit inne hela dagen. Men har faktiskt varit ute några timmar. Har tvättat mammas bil & läst ut en bok. Härligt väder har det verkligen varit. Nu hoppas jag bara att detta väder består. Här hemma spelar det inte så stor roll vad det är för väder eftersom att jag själv inte kommer att befinna mig på hemmaplan. Imorgonbitti. Jag verkligen bitti. 05.00. Åker familjen Häll-Pettersson och familjen Kristoffersson (mina kusiner) till fjällen, Ammarnäs. Fyra dagar med förhoppningsvis soligt väder, skoterkörning, pimpling, korvgrillning runt öppen eld, kortspel och såklart ska ett besök på puben göras för att se hockeyn imorgon kväll & på lördag kväll om det är så att AIK inte lyckas vinna imorgon. Men jag håller alla mina tummar och tår att dom ska avgöra redan imorgon. 

 

Ses & hörs om fyra dagar. Puss hej.


Kommentarer
Postat av: johanna

Ha det så bra ! =)

2011-03-30 @ 20:43:37
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0