Lillebror



Jonas Häll - Pettersson, snart fyllda 14 år, har varit med i ett krogslagsmål. Okej, det kanske inte riktigt stämmer. Men att han har ett blå öga är sant, det är faktiskt inte jag som målat dit det. Men det är ju såklart inte en handnäve han fått i ögat utan en innebandyklubba. För vem skulle vilja slå min söta lilla lillebror. Innehavaren till klubban åkte givetvis inte på någon utvisning. Domaren,(Peder, alla som är innebandyintresserade borde veta vem jag menar) ansåg att klubban studsat? Hur dum i huvudet får man vara. Bilden är tagen med min mobil, det ser och har sett betydligt värre ut i verkligheten. 

Har kanske haft mina 5 tråkigaste timmar denna dag. Det gör det ju inte bättre att det är ett äckelväder ute.  Nu började jag just längta grymt mycket till sommaren.


Och det är sådana här dagar som jag älskar att jobba på ett badhus. Värme, ja tack.


Kommentarer
Postat av: Bea P

Ursäkta men även om klubban "studsat" vad fan gör den uppe i ansiktshöjd?

2011-03-23 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0