Snön smälter

                          
                             Sitter hemma hos mor & far. Börjar inte jobba förren 13.00 men
                             hade lånat bilen och den skulle användas av mamma klockan 10,
                             så det var bara att he sig upp och ge sig iväg till Byske. Har varit
                             och lämnat datorn till Tommy igen, han skulle fixa ett virusskydd
                             till mig, alltid bra att ha! Sen så funderar jag på om jag ska ta fram
                             en stol och sätta mig ute i det fina vädret eller om jag ska fara på
                             jobbet tidigare för att plugga. Låter kanske sjukt att jag far till jobbet
                             för att plugga men jag läser ju faktiskt till badmästare och Fredde på
                             jobbet är en badmästare så jag tar en hel del hjälp av honom ;)
                             Man måste ju utnyttja sina fördelar! Jobbar till 22 ikwell. 
                             Så jag kommer att befinna mig på Byske badhus hela dan. 
                             Tänkte om ni skulle vilja hälsa på, vi bjuder på saft och pepparkakor också,
                              kanske är värt att nämnas ;P



Kommentarer
Postat av: dallan

kommer om du lovar att saik vinner ikväll hehehe

2011-03-10 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0