Lillebror 14 år

"The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in return"

Sitter och lyssnar på Rock and roll låtar, gamla sådana också. Hyffsat sköna. Gick upp kl 06.00 imorse, friskt. Men såklart var det värt det för att vi skulle ju sjunga för lilleman som inte är så liten längre. Idag så fyller han fjortis. Minns ju själv när man fyllde 14, ett år kvar till moppe åldern, man kände sig som ganska stor då. Ja, herregud, själv fyller man snart 22. Åldersnoja? Ja, jag längtar då inte mer tills jag fyller år.

Men grattis kära minsta lillebror på bara din dag!



Nu drar jag & tränar på 360. Hoppas mina nya skor kommer att kännas perfekta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0