Jobb

Blev visst mer jobb i veckan än vad jag trodde.

Tisdag: 16-21- Byske.
Onsdag: 17-20 Byske.
Fredag: 13.00 - 21.30 Eddahallen
Lördag 10 - 14.30 Byske.

Men som sagt, jag behöver några extra slantar.

Sover sjukt dåligt nu för tiden, drömmer jätte konstiga drömmar. Inte konstigt att jag jämt ät trött, måste ju bero på att jag sover oroligt. Drömde till exempel att hela Byske brann upp i natt. Branden startade på campingen och spredd sig över hela samhället. Och mamma hade en kompis som sov i Jonas rum som brann inne. Ja, bara sjukt.

Annars så är det som bra, att det är station 8 på lördag gjorde det hela ännu bättre. Ska dit hur som helst men med vem det vet jag ej. Återstår att se :) Att jag ska dit är ett som är säkert. Taggad.



Så här såg jag ut när jag bodde i Bodö, börjar vara ett tag sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0