Gillar läget

Jag sitter i soffan och bokstavligen stinker svett, men jag gillare. Det brukar för det mesta innebära att man har rört på sig, vilket jag gjort ikwell. Först innebandyträning på kaplan & sedan 55 min barbell på 360. Det är verkligen kul att träna och jag kunde inte vara med taggad. Eller jo föresten, måste investera mig ett par nya skor, för mina nuvarande håller inte. Får ont på undersidan och på sidan av fötterna. Köpte skorna i början av säsongen, men jag måste nog ha nött upp dem för det känns inte helt okej. Näste löning får gå till ett par rejäla skor. För snart ska 360 få en ny medlem iform av mig, så det blir inget onödigt köp så att säga :)

Fick ett sms från ett okänt nummer idag, "Hej Sanna. Kan du ringa mej på ....så snart du har möjlighet. Gissar att du är på skolan. Mvh Carina badmästare på Örjanshallen" Tänkte vad tusan nu då. Nyfiken som man är så smög jag ut från klassrummet för att ringa denna Carina. Och det visade sig att hon ville att jag skulle komma och jobba på örjanshallen imorgon fredag efter skolan. Dom hade kris med folk på grund av sjukdomar och ledighet och sa att hon hört att jag var duktig så hon chansade och hörde av sig till mig. Eftersom att jag inte äger en bil och inte kände för att åka buss till Skellhamn för några få timmar så sa jag att jag skulle återkomma. Återgick till klassrummet för att lyssna klart på föreläsningen. Just när jag tänker ringa till mamma för att fråga om jag får låna bilen så ringer samma nummer upp. Carina säger att det löst sig på något konstigt sätt och att jag inte behöver jobba. Vad jag vill säga med detta är att det är väldigt kul att bli tillfrågad. Hon vet ju egentligen ingenting om mig ändå vill hon ge mig jobb :) Hade givetvis tagit chansen, nu hoppas jag bara att det dyker upp fler!

BB - Time. Skola imorgon och sen är det helg !



                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0