FREDAG



Detta är vad jag, Pappa & Jonna har gjort idag mellan 08.00 - 12.00. Kappat & stapplat ved. Gode bra träning ;)Ganska läcker är man ju också. Pappas overall från 1978 och en jävla massa underställ så man ser ut som en tjockis! HA HA. Sedan har det ätits palt till lunch och sen har jag suttit på jobbet sen 13.00. Inte allt för många minuter kvar innan jag får gå hem för dagen. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till stan än. Jonas har träning i stan ikväll och om mamma inte behöver köra så får jag låna hennes bil, om hon måste köra och jag rymms så åker jag med. är det så att jag inte rymms med i bilen så måste jag åka med 18.30 bussen. Hoppas verkligen på det förstnämda :)

Har inga riktigt spikade planer för kvällen. Ett som är säkert är att jag ska umgås med Lalla :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är lars-vegas in town? hälsa!

snygg i "blaklaaader" hehe puss

2011-03-11 @ 19:42:54
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0