1 mars

Är det verkligen mars?? Det är ju tamefan en vårmånad! Eller kanske inte här i Norrland? Fast tittar jag på termometern och börjar svettas av solljuset som tränger in genom fönstret så känns det verkligen som vår, men det skulle då inte förvåna mig om kylan kommer tillbaka eller att det helt plötsligt kommer börja snöa galet mycket. Men nu är det bara att njuta. Efter vinters kyla så känns dessa plusgrader som värsta värmeböljan, men klagar jag? Knappast. Ska klä på mig och sedan traska ner till stan för att ta bussen till Byske. Börjar inte jobba förren 16.30, men jag pluggar som bättre när jag inte är hemma i lägenheten på något konstigt vis. Dessutom är jag ändå tvungen att gå hem före jobbet för att hämta bilen. Jobbar till 20.30 idag och träningen ikväll börjar 21.00, så jag behöver en bil för att hinna :)

   

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha låter bra det ;)

2011-03-01 @ 13:01:00
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0