YEAH

Åh, så skönt att äntligen kunna känna att man gjort en bra träning. La några fina passningar, satte bollen i mål, ja jag var helt klart bäst på plan ! Okej nu gick det lite väl till överdrift. Men var som skönt att kunna kolla på klockan och inte sucka för att det är så mycket tid kvar av träningen. Jag har helt enkelt varit för trött att jag bara velat gå hem. Det handlar inte om att jag är trött i ögonen (huvudet), utan det är kroppen som inte orkar. Har rört mig och ätit för dåligt de senaste veckorna. Denna vecka har jag faktiskt tränat mer än medel. Har legat i plurret hela tre gånger till och med, var av två gånger med seriös träning. Medans dagens besök med Rebban kanske blev lite mer lekaktig, men ändå :) Nu blir det två dagar med plugg/roligheter och jobb. Sen match på söndag. Hoppas som fan att kroppen orkar lika mycket då. Men match är alltid match, då orkar man oftast lite mer ;) Umeå City står för motståndet, vågar inte längre hoppas på en vinst, men jag vill så gärna!!!!!!

Dags att bege sig till sängs, imorgon ska det bastas, badas, bubblas, mysas, pratas osv som aldrig förr. Men guuuu så kul ! Natti natti.


Carro, Danne, Ludde & Sanna. Fyra personer från Byske på en ö i Thailand !

Kommentarer
Postat av: carro

snart ett år sen vi åkte!!!!!!!!!!!!!! ta mig tillbaka

2011-01-14 @ 10:43:49
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0