When I get Where I´m going

Blev impuls bjuden på middag hos Lisa i Klutmark. Lagade en kyckling kryta som blev kanon god. Eller ska jag vara ärlig så var det mest lisa gånger två som lagade maten, jag kollade mest på. Hackade någon grönsak och så :) Brudarna drack vine medans jag satt med min cola burk, ja jag kände mig som ett litet barn, men det kanske jag fortfarande är! Fyller dock 22 om drygt 5 månader, men va fan.

Såg hockeyn som AIK lyckades förlora. Hur många frilägen brände svartgula!? Ska inte klaga på att vara sämst när man kommer i ett friläge, men dessa grabbar ska hålla lite högre klass än mig så jag får faktiskt klaga ;)

Efter hockeyn såg vi filmen my sister´s keeper. Blev några tårar som fick lämna våra ögon. Bra film.

Sitter nu hemma på nyckel. Lyssnar på matchtagg musik. Derby imorgon på Edda. Hammarängen - Skellefteå IBK. 15.00. Hoppas stenhårt på vinst. Tycker att vi förtjänar att vinna imorgon! TAGGA BRUDAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0