We don´t speak americano

Full rulle och späckat schema var vad gårdagen bestod av. Åkte kring 10-tiden igår morse till Bureå för att ha skola. Sista dagen på vattengympautbildningen var vad som väntade. Var i vattnet mer än 3 timmar och körde allt från djupvattenaerobics med "korvar" till vattengympa med bottenkontakt. Nådigt slut och trött när klockan närmade sig 17.30. Men det fanns inte ens chans att jag skulle sluta bli taggad till kvällen. For tillbaka till schtaan och nyckelgatan. Slängde ner nå kläder, smink, osv i en väska och blev upphämtad av Lisa, Emma & Linda. Åkte till klut och hängde där tills utgång. SofiaAL kom också på besök! Väldigt, väldigt trevlig kväll måste jag säga. Kvällen gick så ruskigt fort, och det måste ju betyda en sak. Att jag haft kul! Dock så var det första & sista gången som jag hämtade jackan efter 02. Stod tamefan i kö i nästan 40 min. Inte okej.




I dag gör jag ingenting. Bakismat ska köpas när jag känner mig körduglig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0