Snart helg

Gårdagen: Praktik 11-16, tog 16.15 bussen till Byske & jobbade 17-22.
Dagen:Praktik 10-16. Hem för att hämta nå kläder och sen till O´learys för att jobba i garderoben 17-22. Tur att man får mat och se hockeyn annars hade detta känts väldigt jobbigt. Dessutom känns det helt okej att det är bara, ja bara 5 timmar. För något år sedan så jobbade jag & Jessica i garderoben väldigt ofta. Och då kunde ett pass vara 10-11 timmar. Man har både bra och dåliga minnen från den tiden.

Har fortfarande träningvärk, är som en jobbig men samtidigt skön känsla. Körde ett dubbelpass igår. Först spinning och sen Barbell. Idag ska jag vara med på core. Alltid bra med rygg & magträning! Jag gillar det här. Ska lätt köpa kort på 360 när jag praktiserat klart. Får rätt så bra rabatt också när jag går park, fritid och badmästarutbildningen.

Imorgon är det fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0