Ny vecka

Måndag. Ny vecka. Ny träningsvärk. Antar jag iallafall. Har varit på 360 mellan 09-14 idag. Under dom två timmarna har jag hunnit med att träna två pass. Först barbell & sedan spinning. Fick nådigt med träningsvärk förra måndagen. Återstår att se hur det blir efter denna dag. Tycker ju att musklerna ska vänja sig någon gång, men ja la ju i och för sig på lite mer vikt på stången denna gång! Aja, man har det då inte lätt ;)

Sitter just nu i syrrans lägenhet. Utan henne. Väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Måste på Telia för att skriva över mitt nummer på mig. Det står på pappa just nu, och han är väl inte så sugen på att betala mina telefonräkningar längre. Vilket han faktiskt har gjort de senast tre månader. Tack snälla pappa!

Sedan far jag till Edda och kör som vanligt vattengympa. Denna måndag spelar AIK match också, den ska givetvis ses! Var ju på arenan i lördags och såg matchen live. Som säkert alla vet så gjorde AIK mål när det var endast 10 sek kvar av tredjeperioden. 4-4 blev resultatet efter tre perioder. Inget mål i förlängningen. Och det blir straffar som Skelleftegänget vinner! Härlig stämning i arenan då! Måste dit och se någon slutspelsmatch !







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0