No, no

Fan, fan, fan, fan, fan osv. Blev knuffad igår på matchen och min fot hamna lite fel. Stukning? Fick i alla fall jävligt ont. Kylde ett tag och sedan gick det som om. Lindade alltså inte foten, spelade klart första perioden. Fick sitta i andra och valde själv att inte spela tredje perioden, eftersom att jag ändå kände lite smärta. Duschade och for sedan på bio. Efter halv filmen känner jag att det börjar dunka och göra väldigt ont. När filmen är slut så kan jag knappt gå på foten. Smärta som fan. Har ingen binda hemma heller. Går och lägger mig, har svårt att sova eftersom att det gör ont. Nu, dagenefter så har det blivit bättre, men ändå inte okej. Har ont på en punkt och kan inte röra foten åt höger eller vänster. Åh, har inte tid att vara skadad. Försvinna smärta, fortast möjligast. Förövrigt så vann vi matchen med 8-4 och The next three days var kung.

Tur det blir en lugn kväll. Ska mest bara sitta still. Först så blir det middag på O´learys med klassen. Pasta Alfredo blir min middag. Var ett tag sen. Och ooo så gott det är. Tillbringar någon timme där sen tar jag bilen (som mamma så snällt lånat ut till mig) till Edda för att kika på innebandy, så klart! Herrarna möter K4 på hemmaplan, var och såg IBK - k4 i Arvidsjaur sist dom möttes och då var det en onödigt spännande match. En bra match. I kväll hoppas jag att dom vinner igen, fast nu behöver dom ju inte göra oss i publiken så jäkla nervösa.

Sitter just för tillfället med hårfärg i håret, varje månad så måste hårutväxten färgas. Sedan ska löshåret tvättas. Låter som att det är party i morgon? OJA. Tur alkoholen är smärtlindrande ;)

Trevlig helg my friends.



Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0