Måndag, ny vecka.

Jaha, så vad hände igår? Jo, vi drog ju till Umeå för att spela match. Mot jumbolaget Umeå city. Jag spelade röv, vi spelade röv. Men vi vann. VI VANN. 5-2. Tur det är målen som räknas ;) Eller okej, jag tycker ändå att vi var det bättre laget. Men det kunde ha slutat illa om dom varit ett duktigt kontringslag, för så många bollar som vi tappade på mittplan. Hur som haver, tre poöng till oss. Viktigt.

Måndag, ny vecka. Skolvecka. Har idag suttit i skolbänken från 08.30 - 16.00. Lyssnat på en kvinna vid namn Barbro, 67 bast, som snackade om kommunikation och ledarskap. Hyffsat intressant. Efter det drog jag till mammas jobb hämtade upp henne och for till Edda. Har nu gjort bort mitt första vattengympapass med en grupp som kallar sig Valters lås. Skönt ! Kul var det också. Extra kul när gubbarna kommer fram efteråt och tycker att man varit duktigt och frågar, "visst kommer du nästa måndag också" Då kan man nästan känna att man gjort något bra i alla fall :)

Traskade sen till Kågevägen för att umgås med Linda. Spelade chicago, gick till ica på Erikslid för att jag verkligen behövde köpa toapapper. Hade inte en rulle hemma. Gick tillbaka och käkade onyttigheter som om det vore en lördag. Linda bjöd på en super god kladdkaka med vitchoklad och maräng, visst hette det så ? ;) Och jag bjöd på kex och ost. Började se filmen bröderna Karlsson. Hann ej se klart, så jag måste se om jag själv kan ladda ner den.



Hennes goda bakverk. (Bild snodd från lindadahlqvist.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: <3

jaha, vem spelade du chicago med igår kväll hos mig då??

jag toloererar inte att du bjuder in gäster i smyg på min toa för att spela chicago!!!!!!

2011-01-18 @ 20:52:36
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0