Inventerat

Har varit och inventerat på Ica torget idag. Tog näst intill 4 timmar. Nådig hjärngympa det är. Detta räknande av varor om vart annat. Dom första timmarna rullade som på, men i slutat kan jag lova att jag inte var ensam om att vara less och ha ont i huvudet. Men jag tycker ändå att det är värt pengarna som vi får in till föreningen, för det finns fan värre jobb. Och om alla gör det dom ska så tar det inte så långt tid, vilket jag tycker att de flesta gjorde idag. Snyggt jobbat IBK.

Köpte en sallad och sen åkte jag med Rebb & dj hem till dom för att se hockeyn. Spännande match mellan Färjestad och AIK. Men svartgul höll inte hela vägen, dom fick nöja sig med ett poäng efter att ha förlorat på sudden straffar. Synd som fan att färjestad, i och med denna vinst, lyckadse gå om Skellefte i tabellen, men kanske det viktigaste är ju att Luleå fortfarande ligger ett steg under i tabellen ;) Som sagt, viktigt

Har lärt paret Fjällström/Johansson kortspelet Chicago & 500 så de senaste dagarna har dessa kortspel spelats som aldrig förr. Råkade nämna igår för dj att han var oslagbar, men det blev det ändring på ikväll. Rebban vann de flesta omgångarna men jag avslutade som en vinnare. Man ska avsluta på topp va? ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hv e ju också om ;)buhu

2011-01-03 @ 09:02:48
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0