Härligt gäng

Dom är som sköna dom här Walers lås gubbarna. Första gången jag körde vattengympa med dom så hade jag på mig en Saik tröja och då blev dom som hyffsat nöjda, andra gången hade jag på mig en IBK tröja och då fick man inte lika mycket beröm. Nu idag, tredje gången så kommer en av gubbarna till mig just innan passet, kastar en tröja till mig och säger "den här ska du ha på dig idag". Vecklar upp tröjan och ser det stora AIK märket på bröstet. Haha. Då blev man stylad av 65plusare. När passet var slut så sa jag. "Tack så mycket för idag, nu far vi hem för att se AIK ta tre poäng" Då blev det applåder och visslingar om vart annat !

Med 7 minuter kvar av matchen så leder Skellefteå aik med 5-1. Tror det blir en seger!

Kommentarer
Postat av: dallan

vars e du och framför allt - VAD GÖR DU? hallå kom till mig nu braaa häääjjjj

2011-02-02 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0