Dreaming People

Hatar fula jävla Ryssar!! Sverige skulle ha avgjort redan i sudden. Men det går ju aldrig som man vill. ÅH

Måste he mig i säng i rimlig tid idag, det vill säga typ nu? Har bokat tvättid 10-14 imorgon och då håller det inte att sova till 13 vilket jag gjort det senaste dagarna. Sen så tänkte jag ta mig en promenad, bara för att jag blivit så lat och ej rör på fläsket så ofta som jag borde göra, ej okej. Just för att jag tänkt ta tag i det imorgon är för att vi ska till inlandet, närmare bestämt Arvidsjaur för att spela match mot k4. Hörde jag seger? I hope so. Känns som att det var ett tag sen man spelade match så jag är extra taggad till imorgon, dock så är det ju bara en träningsmatch. Men bara för att vi möter Hammarängen på söndag så ska det märkas på plan redan imorgon.

Måste även stor handla, igen. Tycker att jag gör det jämt men det är alltid slut mat av någon anledning. Har tänkt köpa massa matlådor och göra lasagne, tacogratäng och köttfärssås. Ruggigt goda matlådor, om det nu blir av. Det vet man aldrig med Sanna Hp när man talar om matlagning. Inte min specialité om jag får säga det själv.

Har även fixat en motorvärmarstolpe, nu är det bara bilen som saknas.



Ta mig till utlandet, bara en vecka i allafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0