Det känns att jag har TRÄNAT ;)

Achtjoo, vad jag har träningvärk i bröstmusklerna och i biceps. Kommer knappt att kunna hålla i innebandyklubban på kvällens träning. Körde dessutom ännu ett styrkepass idag. Function. Tur som fan att det är spinning på schemat imorgon (TUR!?) Hahaa, menar bara att då jobbar man egentligen bara med bena och dom har jag tränat minst under mina första två dagar på 360.

Det är tisdag idag, vill att det ska vara fredag = längtar till helgen. Har ingenting att göra med att jag inte trivs på 360, för det gör jag! Skit trevlig personal, skönt att få träna när man praktiserar, sen så är det kul att städa för att dom har så fräscha lokaler! Så jag längtar till helgen av andra orsaker. För det första så hade jag tänkt bjuda mamma på bio på fredag eller fara och umgås med tanterna i laget ;) Det vill säga dom som är lite äldre. Dom ska ut på club 27. Hade lätt följt om det inte vore så att jag jobbar på lördag, sen så kändes det jobbigt med en två-dagars helg, tro det eller ej. Jamen det var ju lördagen jag skulle komma till. Först jobb 10.00 - 14.30. Sen tar jag bussen till stan, hoppar av vid arenan. Jag & Rebb har köpt biljetter till Skellefteå - Djurgården på lördag. Så då ska det spenderas några timmar inne i Skellefteå kraft arena. Ska dessutom testa deras bar för första gången, spännnade ;) Sen så blir det förfest med förhoppningsvis så många brudar som möjligt ur laget och sist men inte minst ska station besökas. SISTA HELGEN DOM HAR ÖPPET, börjar gråta. Därför måste det bli en bra kväll.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila några timmar, kan behövas.


Kan lova att Bea var nervös här! Kolla bara hennes osäkra smile ;)
Göteborg. Maj 2010


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, men gere. Lugn som en filbunke! ;)

2011-01-27 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0