Attans

Behöver jag ens nämna att jag slängde pengarna i sjön!? Sämsta matchen ever.

Kom nyss innanför dörren, och det har som blivit en vana att jag först går och öppnar kylskåpet för att kolla om jag har något gott hemma, nähepp, kollar skafferiet, inte där heller. Står sedan och funderar för mig själv om man ska orka he sig ut i kylan för att fara och köpa något som innehåller socker, men sen brukar det slå mig att jag antingen har bullar i frysen eller så kan jag baka negerbollar.

SHIT, jag kommer att bli fet om jag fortsätter så här!!!!

Ska mysa ner mig i soffan med en filt och en kopp varm choklad. Imorgon ringer klockan halvtidigt, jag och mitt IBK ska bege oss söderut, till Umeå. Matchdags. Håll alla tummar för oss alla mina trogna fans, Öh har jag ens några? Menar kanske mamma, pappa & minsta lillebror !



Bild 1. Sanna hjärta morgonrock                            Bild 2. Sanna hjärta hårband. 

Endast morgonrock och hårband är seriöst den outfit jag har på mig mest! I LIKE
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också ett fan av dig =)

2011-01-16 @ 00:35:25
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0