Wow

I natt drömde jag en väldigt hemsk dröm. Kommer ihåg väldigt mycket också, vilket kan vara lite obehaligt. Orkar inte dra allt utan den handlade om att mamma dog. Minns att jag vaknade mitt i natten av att tårarna bara forsade fram. Och kudden var små blöt när jag vaknade. Var extremt trött också när väckaren ringde. Brukar vara det när jag blir väckt i en dröm men denna morgon var bortom det vanliga. Vill inte drömma mer sådana drömmar!!

Ska snart börja avsluta min arbetsdag. Sen så har jag fyra roliga dagar att se framemot. UTAN träning. Förutom match på lördag. Piteå är vad som väntar imorgon. Fredde på jobbet trodde att vi skulle bli bjudna på fläskfilé, beasås och potatisgratäng imorgon. Det var bara en gissning av honom, men mums så gott om det vore så!Återstår att se imorgon afton :) Men vad det nu än blir så är gratis gott ! Vi som går KY behöver inte betala en endaste liten peng för att få fara på denna konferens. Får inträde, mat, hotellnatt, till och med transport! YEAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0