110207

Oh, det sved i ögonen när väckarklockan ringde 05.30 imorse. Anledningen till att jag gick upp den tiden var för att pappa kom och hämtade mig 05.45. Åkte med till Falmark för att ta tillbaka bilen. Får låna den till tidigast fredag. När klockan ringde imorse så kanske det inte kändes värt, men nu i efterhand så var det definitivt värt det. Det är fan lyx att ha bil :) Hur som helst så kom jag hem igen cirka 06.15. Sängen fort som fan, och fick sova 1,5 timme till innan det var dags att he sig iväg till 360. Nu är jag hemma igen efter några timmars praktik. Dagarna ser som någorlunda likadana ut, så en beskrivning behövs ej!

Som vanligt på måndagar så är det Edda och vattengympa som gäller. Annars så blir det nog bara chill i soffan. Hyrde tre filmer i lördags, har bara sett en, så det kanske bli en filmkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0