110226

Dagar som denna är det ej okej att jobba på ett badhus. Underbart väder har det varit. Slutade kl 15.00. Traskade hem till mor och far, där väntade mys runt eldstaden och semlor!!! Sedan åkte jag, pappsen och minsta lillebror på en skön skotertur på 3 mil. Åkte runt Halsön, Romelsön & Sandviken. Tänkte sedan åka tillbaka till stan men jag blev väldigt lat. Så jag stannade på go middag, kortspel och mellomys. Sitter för tillfället i soffan och glor på första säsongen av solsidan. Funderar starkt på att snart bege mig i sängs. Har ju trots allt varit vaken sen 06.15. Lirat innebandy i nästan 2 timmar. Galet stor skillnad på "riktig" innebandy och gubbinnebandy. Men grymt kul var det ! Riktig innebandy ska spelas imorgon. Då möter vi Ersboda på hemmaplan. 13.00. Eddahallen. Vi/jag behöver allt stöd vi kan få, så kom och heja! Sov gott.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0