Helluuu

Gårkvällen/natten blev kanon trevlig, bortsett från att IBK förlorande efter ett orättvist resultat. 16-3 i skott i första perioden säger ju en hel del. Matchen hade nog slutat helt annorlunda om dom hade satt några av dom där bollarna, men tyvärr inte. Jag och Rebban åkte sedan på ica för att inhandla ändå lite nyttigt tilltugg. Gurka & morötter. (Dock med dipp till, men va fan, var ju fredag igår trots allt) åkte sedan vidare till Regina. Bea kom och joinade oss och vi spelade spel fram till kl 01.00. Då det var nedsläpp i NHL mellan Columbus-Colorado. Comeback för Peter Forsberg och det var just därför vi satt bänkade framför tv:en. Men jag sa till brudarna att det är ändå ganska lustigt att man hejar på Colorado med endast en svensk med i laget. Columbus hade ju hela tre blå/gula med. Men det är väl bara för att Foppa är Foppa.

Väckaren rinde 08.30 imorse. Var som små trött måste erkännas. Men det som gjorde mig på bättre humör var tanken på att sätta mig i bilen och skruva upp volymen för att lyssna på min nya brända skiva. Kan vara riktigt najs. Vilket det också var denna lördagsmorgon. Jobbade 10-14 tillsammas med Görel. Timmarna gick som lagomt fort. Åkte hem till Rotegatan 7 för att hälsa på mor & bror. Hade jag nämnt tidigare att jag skulle hem hade jag blivit bjuden på semlor. Fan å. Nästa gång ska jag ringa och meddela att stor besök väntas!!

Sitter nu hemma och väntar på att klockan ska bli 15.55. Sverige - Ryssland.

Sen duschen och ett återbesök hos Regina med några snygga flickor. Mellomys & spelkväll är vad som väntar denna lördagskväll. Tagga till match ska vi också göra! Puss



                   

Globen. LG Hockey games. Sverige - Ryssland. 2007


Kommentarer
Postat av: dallan

alltså FUUUL maskoten ÄR.

DAMN, tror du man har någon chans på han???????????

2011-02-12 @ 15:52:28
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0