tjuvlyssnat.se

En tjej och en kille, båda ~25, står vid schampohyllan.
Tjejen: Jag vet inte vad vi ska ha för något schampo. Kan du inte hjälpa mig att välja?
Killen: För mig fungerar det lika bra med vilket som. Ta det som passar ditt hår bäst.
Tjejen (irriterat): Du behöver väl inte vara så oengagerad?!
Killen (ser förbryllad ut): Jag trodde jag var omtänksam.
Tjejen: Men ta något som ser bra ut bara!
Killen (sträcker sig efter första bästa flaska): Den här?
Tjejen (märkbart irriterad): Skojar du? Den är för folk med torrt hår. Jag har inte torrt hår!
Killen (ser bister ut och tar en ny flaska): Den här är för normalt hår. Duger det?
Tjejen (stampar irriterat): Den där! Den är ju billigaste skiten du hittade ju!
Killen (blir förbannad och tar det dyraste han hittar): Sådär! Nöjd nu?
Tjejen (blir mörk i blicken): Ser du inte vilken färg det är på flaskan?
Killen: Den är vit…
Tjejen (argt): Ja, men korken då?
Killen (suckar): Den är grön.
Tjejen: Ja, och hur tror du det skulle se ut i vårt badrum som går i svart och rött?! Va?

-

HA HA ! Typiskt tjejer ;)

Påtal om tjejer, har umgåtts med bästa Linda & Johanna ikväll. Blev en 10 gånger bättre kväll än vad jag trodde. Tack för tårtan Linda ! Nu ska jag duscha och sedan lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken "En shopaholic får en syster" och hoppas på en tidig kväll. Tjing.





Kommentarer
Postat av: dallan

du den där bilden där brännström har vitt diadem..när är det?? har inget minne, kan turkland 2007 vara korrekt? rätta mig bra tack hejpastejtjej

2011-02-08 @ 12:43:25
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0