Sliten

Ohh, är hyffsat sliten nu. Tackar högre makter för att jag har sovmorgon och ska befinna mig på 360 kl 11.00 imorgon onsdag. Idag har jag intervjuat Annie i, ja det känns som flera timmar men det var säkert bara en halvtimme, men det var så jäkla många frågor som jag skulle ställa och hon svara på. Men känner mig nöjd över att jag tagit tag i några skoluppgifter nu. Ska till och med snart skicka över två färdiggjorda uppgifter till vår lärare, men har dock den största och jobbigaste kvar. Tur att stoppdatumet är senare än dom andra på den.

Har idag hunnit med att praktisera, jobba & träna innebandy. Börjar som bli en tradition på tisdagar. Men det ska det blir ändring på redan nästa vecka för då har jag två distansveckor, vilket innebär sovmorgon OCH plugg.

Tänkte dela med mig av en uppgift som jag gjorde idag:





Bilder från 360 träningscenter, tagna av mig ;)

Nu är det sängen och Big Brother som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0