Norra Västerbotten

Kolla vad som låg nedanför mitt brevinkast imorse.



Norran. Fick ett erbjudande, 3 månader för 330 kr. Tyckte inte att det var så farligt så jag slog till. Det bästa som finns på morgonen är ju att sitta vid köksbordet, duka fram frukosten och läsa en tidning, som för mig kommer att vara i norran i minst 3 månader framöver. Visst kan man läsa på internet men det tycker inte jag är samma sak. Nä, det ska vara något man kan blädda i :)

Har nyss varit och hälsat på Carro & André i deras nya lägenhet på Anderstorp. Lite större boende nu än Carros lilla plutt mitt inne i stan ;) Jag tror och hoppas att dom kommer att trivas där :) Trodde att dom skaffat en till katt också, för jag kände inte igen Måns-Melker. Han har grymt stor sen jag såg honom sist !

Nu ska jag slänga i mig nå mat och sedan besöka Hyttlidgatan 69 B där Johanna & Petrus bor :)


Kommentarer
Postat av: Rebban

JAG VILL OCKSÅ HA! inte fan kom dom ihåg att gå förbi nr 52 :/ känner mig diskriminerad

2011-02-23 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

heeh vuxenpoäng goes to...."trumvirvel" : KARTENNNNN weowoeoweoweo

2011-02-24 @ 12:43:35
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0