Junkyard.se



Jag vill jätte, jätte mycket ha dessa två plagg!! Snowboardjacka/täckbyxor. Men dom finns inte i min storlek, och sen så fattas det pengar på min konto också. Men åhh. Jävligt snyggt. Men å andra sidan är ju trots allt snart vintern över, men jag ska ju till fjällen två gånger inom mindre än två månader!! Sen så börjar jag tro att jag blivit för tjock för mina gamla täckisar. Nu har jag en sitration(Situation) som tränar- Markus skulle ha sagt.

Innebandyträning & Skell IB - Boden är vad som gäller ikväll.

Fredag och min sista dag på 360 imorgon. Då väntar Barbell och spinning. Ska jävlart ge allt jag har!!!!


Kommentarer
Postat av: Bea P

Haha ja jag förstör inte vart han får R:et ifrån :)

2011-02-24 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0