Haha jag älskart!

Fronda - Rullar fram

Kamp-hund Kamp-hund Kamp-hund Kamp-hund

Refr. x2
Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram
Jag tar dej till ställen bara drömmar kan
En ängel från himlen ja det undrar man
Kom igen å gunga fram

Vers 1: Fronda [Käp]
Gomorron Käp min alldeles bästa vän
[Morrn´morrn´är du redo? festa igen]
Ooh vilket väder å grillen står på max
[Jag står för steken ta med bärs och snacks]
Jag stannar vid glasbanken vad vill du ha för sort?
[Njae öl vin å sprit lite smått å gott]
Jag styr det mannen vi syns om en halvtimme
[Du, Nina kommer jag tror jag har halva inne "schhh"]
vi vet hur det slutade sist
[men fan det är antingen det eller sluka chips]
Dra på smilbandet och upp med humöret
[Sant är det fest är det ingen som förstör det]

Refr.x2

Vers 2: Fronda [Käp]
[Nämen tjena Fronda var har du hållit hus]
Rapén var slut jag har varit och köpt snus
[Du ser trött ut hände nåt på vägen?]
Fokusera på festen och skit i besvären
[That´s my man där ska vi ta å korka upp]
Öl, spel vem storkna först?
[Hörru andas genom näsan vi ska hålla hela kvällen]
Okej Käp men jag har sett fram emot den här helgen
[Då är vi två dawg det här är vår dag]
Kul att du tog upp det nu blir jag så glad
[Och om inte kvällen tar sig kan vi dra ut]
Allt som har en bra början har ett bra slut

Refr.x2

Kamp-hund Kamp-hund Kamp-hund Kamp-hund x2

Vers 3: Fronda [Käp]
Var fan är allt folk klockan är ju halv 11
[Skulle väl du fixa nu sitter vi här själva]
Jaag? Hallå mister inga påhopp
[Stopp, fel av mej förlåt]
Luugnt ska vi höja promillen
[Man är aldrig omöjlig dags för första virren]
Man bugar och bockar du är så kreativ
[Okej mjukbrallan inge mera vin]
Natten är ung och klockan är bara barnet
[Två redbull vodka var kan vara svaret]
Fräscht mannen jag spottar inte i glaset
[Dra på E-type jag är full nog för laser]

Refr.x2

jag blev riktigt törstig bara av att lyssna. hahaha en whiskey?
Nej, tack! Du vet väl att jag aldrig dricker sprit.
ja skyll dej själv skål då! "slörp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0