Amen tjena

Börjar som bli trött, men jag kan inte gå och lägga mig förren om någon timme. Orsak: Tvätt. Hade egentligen tänkt tvätta imorgon men då fanns det ingen tid ledig och jag har varit icke upptagen ikväll men då fanns det givetvis ingen tid ledig förutom 22.00 - 06.00. Då är det bara att offra sig. Skulle ju kunna skita i att tvätta men nu är det så att jag har noll rena trosor kvar. Så det kändes nödvändigt att tvätta inatt.

Annars i afton har jag varit förbi Rebban, Dj, Gunvald & Berta. Dom två sistnämnda namnen är katter! Dom har ej skaffat barn än. Men är det inte dags snart? ;) Höhöh

Lirade kort och jag är inte i form nu alltså. Blir inte många vinster för min del. Det måste ske in förändring.


En till Thai bild!

Kommentarer
Postat av: rebb

hon heter faktiskt Berta ;)

2011-02-03 @ 11:51:59
Postat av: Sanna

Ja men just ja ;) Sorry

2011-02-03 @ 13:16:09
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0